بیانیه سطح توافق خدمات پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

شما اینجا هستید

1. پرتال  شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با هدف اطلاع رسانی و ارائه خدمات دوسویه به کلیه متقاضیان خرید انشعاب، مشترکین، درخواست کنندگان خدمات پس از فروش، پیمانکاران، کارکنان و سایر ذینفعان در محدوده جغرافیائی تحت پوشش این شرکت (شامل شش منطقه آبفای شهر اصفهان و شهرهای اردستان، زواره، مهاباد، حبیب آباد، كمشچه، دولت آباد، خورزوق، دستگرد، شاپورآباد، سین، شاهین شهر، ميمه، وزوان، گز، گرگاب، محمد آباد، حسن آباد، نصر آباد، نيك آباد، خوانسار، خميني شهر، درچه، کوشک، اصغر آباد، خوراسگان، قهجاورستان، سميرم، حنا، ونک، کمه، شهرضا، منظریه، فريدونشهر، برف انبار، فلاورجان، كليشاد، قهدريجان، ابريشم، پيربكران، بهاران، ايمانشهر، بوئين و مياندشت، زازران، افوس، دامنه، داران، كوهپايه، سجزي، تودشک، گلپايگان، گوگد، گلشهر، ورنامخواست، سده لنجان، چرمهين، باغبهادران، چمگردان، زرين شهر، زاينده رود، مباركه، ديزيچه، طالخونچه، زیباشهر، کرکوند، نايين، انارك، بافران، نجف آباد، دهق، علويجه، گلدشت، كهريزسنگ، جوزدان، نطنز، ورزنه، هرند، اژيه، تيران، رضوانشهر، عسگران، دهاقان، گلشن، بادرود، خالد آباد، چادگان، رزوه، خور، جندق، فرخی، بهارستان و فولادشهر ) ایجاد گردیده است. این پرتال مجهز به زیر پرتال های تخصصی و کانال های ارتباط  الکترونیک نظیر  پرتال خدمات مشترکین، ثبت و پیگیری شکایات و پیشنهادات، نظرسنجی، برقراری ارتباط با مدیر عامل و سایر مدیران ارشد شرکت، سیستم مناقصات و مزیدات (جهت استفاده پیمانکاران)، زیر پرتال خبری، بخش آموزش و تحقیقات و ... می باشد.

 2.  پرتال در ۷ روز هفته و تمامی ساعات شبانه روز فعال است.

3. حداکثر زمان پاسخگویی به درخواست ها ۳ روز کاری می باشد.

4. حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است.

5.  در صورت بروز قطعی های برنامه ریزی شده (نظیر ارتقای زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری) به بازدید کنندگان گرامی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

6. زمان های امکان اتصال به تارنما  99.99 درصد است.